Önkormányzati elektronikus ügyintézés

 

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény  9. §. 1.aa pontja alapján a gazdálkodó szervezetek*, 9. § 1.ac pontja alapján az önkormányzatok számára 2018.01.01.-től kötelező az elektronikus ügyintézés. 

 

Tabdi Községi Önkormányzat elektronikus ügyintézést biztosítási kötelezettségének a törvényi előírások alapján az ASP-vel lefedett ügytípusok esetében az ASP rendszeren keresztül tesz eleget. Az ASP e-szolgáltatási felülete az ELÜGY, melyet az ügyfelek az Önkormányzati Hivatali Portál internetes oldalán érhetnek el.

Az Önkormányzati Hivatali Portál magánszemélyek részére is elérhető

Tovább az Önkormányzati Hivatali Portálra